ТРУНОВА І.В. Культура Хмельниччини: сучасний стан тенденції та перспективи. КОБЗАРЕНКО А.С. Бібліотека для дітей: нове бачення, нові орієнтири та соціальне партнерство. ТУРБАНІСТ Т.М. Бібліотека для дітей в Україні: двадцятиліття незалежності, розквіту чи залежності? ЧЕРНОУС В.Ю. Бібліотека і книга в ареалі дитячої культури. ПРОКОПОВИЧ-ТКАЧЕНКО О.О. Проектна діяльність в організації бібліотечного сервісу для дітей. В'ЯЗОВА В.І. Формування візуальної культури читачів. ЛЕПІЛКІНА О.Г. Бібліотека – ЗМІ: творчі грані співробітництва. ЧІКА В.Д. Бібліотека для дітей як осередок екологічного виховання підростаючого покоління. ЗНІЩЕНКО М.П. Нові пришельці з космосу – гіперактивні діти і майбутні проблеми бібліотек України. ОМЕЛЬЧЕНКО Г.А. Відкриваєш книгу – відкриваєш світ. ЛУГОВА Л.А. Бібліотека для дітей: безпечне місце в небезпечному світі. ГАПІЧ О.С. Обласна бібліотека для дітей і соціальні партнери: грані співпраці. ЖАЙВОРОНОК Т.А. Інформаційні ресурси на допомогу дитячому читанню. ГАВРИЛЮК Л.І. Допоможемо пізнати світ. ЛІСОВА Л.М. Душею прихилімось до природи. ТОГОБІЦЬКА Л.М. Формування, підтримка і розвиток дитячої творчості засобами книги і мистецтва. ТРОХИМЕНКО Г.В. Творчий простір дитячої бібліотеки в контексті реалізації її соціальних функцій. БАРДАШЕВСЬКА А.І. Дитяча бібліотека в інфраструктурі програми “Бібліоміст”: досвід співпраці та можливості для розвитку. РУДАЯ П.М. Створення позитивного іміджу “буковинчиків”. ЛИСЕНКО Н.І. Традиції та інновації екологічного виховання в роботі дитячих бібліотек Чернігівщини. КРАСНОЖОН В.М. Електронні ресурси Національної бібліотеки України для дітей: нова модель розвитку. ЗАХАРЕНКО А.М. Соціологія дитячого читання – вектор удосконалення бібліотечного обслуговування дітей. ЛУЧИНСЬКА О.І. Покоління NEXT: книга, читання, бібліотека. СУХОВІРСЬКА О.А. Мобільний, актуальний, віртуальний сьогоднішній світ бібліографії для дітей. ПАСІЧНИК Р.В. Просвітницька і комунікативна системи просування дитячого і сімейного читання. КОСЮК О.І. Управління процесом збереження фондів: актуальні проблеми та результативні форми роботи. ДУДЧЕНКО Н.В. Сходинки в прекрасне: інновації, проекти, програми. МЕЛЬНИК В.О. Формування інформаційних ресурсів: чинник світогляду читачів. ЛИФАР О.П. Консалтингова діяльність: нові аспекти удосконалення змісту роботи бібліотек. НОВІЦЬКА Н.С. Дитяча бібліотека сьогодні – база розвитку інноваційного мислення. БУБЛЯСЬ Р.І. Ми живемо у мирі і злагоді: роль дитячої бібліотеки у формуванні етнічної толерантності дітей. ГАЛЕНКО О.М. Моя мала Батьківщина: досвід краєзнавчої діяльності бібліотеки. ПАВЛЮК О.Я. Музей історії коледжу – невичерпне джерело формування особистості. НИКИТЮК С.С. Сучасні аспекти підготовки бібліотечного фахівця. БІЛОУС Г.Є. Бібліотека – територія дитячого читання. ЧАБАН К.А. Бібліотеки-музеї Хмельниччини: симбіоз форм для користувача. Відомості про авторів.
Знаменні події 28 березня
Бібліотека запрошує
БЛОГИ БІБЛІОТЕКИ